De eerste dag - Reisverslag uit Netanya, Israel van Wateringenopreis - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Netanya, Israel van Wateringenopreis - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Wilma en Petra

12 April 2016 | Israel, Netanya

In de bus op weg naar Schiphol hebben wij allemaal genoten van een super ontbijten gemaakt door Wil en Jan.
Helaas konden zij niet mee, maar op deze manier waren zij er wel een beetje bij.
De reis naar Schiphol verliep voorspoedig.
Iets voor 5 uur werden wij door een alleraardigste buschauffeur afgezet bij Vertrekhal 1. Vrij snel na ons arriveerden ook nee Alphenaren. Nu dus compleet met 26 man.
We oefenen gelijk ons telssysteem. Dit gaat als volgt; iedereen heeft een nummer gekregen en deze zeggen we in volgorde hardop. Is de teltij compleet, dan is iedereen er.
Nadat we allemaal, stuk voor stuk, hebben ingecheckt bij de computers, konden we onze koffers inleveren.
Daarna door de douane en weer op elkaar wachten. We hebben iets langer staan wachten, want iemand was de groep kwijt.
Gelukkig troffen we elkaar weer bij de juiste gate.
In het vliegtuig naar Zurich had iedereen snel zijn plekje gevonden, en konden de overige passagiers ook goed merken dat wij er waren!
Gezelligheid ten top dus.

In Zurich weer netjes overgestapt, door met het treintje naar de andere gate Tr gaan. In de trein hoorden we allerlei Zwitserse dierengeluiden.

Het vliegtuig naar Tel Aviv was een stuk groter, maar ook daar lukte het iedereen om een plekje te vinden.

Vanaf Tel Aviv, iedereen mocht het land gelukkig in, in de file naar het hotel in Netanya. Mooi uitzicht op het strand en de zee, helaas ook veel regen.

Nu heeft iedereen in z'n kamer de spullen opgeborgen en verzamelen we in de lobby om zo te gaan dineren.

• 12 April 2016 - 18:20

David En Christa:

Hallo,
    Leuk om op deze manier van jullie te horen.
    Wij wensen jullie al het goede.

Groeten uit De Heul.
    David en Christa

• 12 April 2016 - 18:48

Christine :

Leuk, geniet ervan. En die regen, das zo voorbij.
    Veel plezier!

• 12 April 2016 - 20:26

Corrie Post:

Lieve mensen, wij wilde jullie uitzwaaien,maar ons bed was nog zo lekker, dat wij ons nog maar een keer omgedraaid hebben.
    Heel veel plezier, geniet er maar van.
    Groet van Jan en Corrie

• 12 April 2016 - 20:29

Leo Van Der Laan:

Fijn dat de koffie en thee goed smaakten en dat jullie veilig aangekomen zijn. Geniet en ik ben benieuwd naar jullie volgende belevenissen. Groet van Leo.

• 12 April 2016 - 22:14

Mineke Terlouw:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Regen??? April doet wat hij wil.
    Het was erg fijn dat we jullie konden uitzwaaien en dat de koffie/thee gesmaakt heeft.
    Eén dag is voorbij, nog 10 geweldige dagen toegewenst.

Hartelijke groet van de Terlouwtjes.

• 13 April 2016 - 18:24

Ben En Tina:

Leuk dat wij ook zo de reis een beetje meemaken,wij wensen jullie fijne dagen.