Vertrek - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Wateringenopreis - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Wateringenopreis - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Petra

12 April 2016 | Nederland, Wateringen

In alle vroegte verzamelen we in de Smidse.
Onder het genot van een kopje koffie en thee (dank Jan D, Leo en Mieneke) worden we langzaamaan wakker. Fijn dat er ook uitzwaaiers zijn.

• 12 April 2016 - 13:14

Christine:

Ik wens jullie allen een hele goede reis, met veel mooi weer en indrukwekkende momenten.
    Zelf ben ik 2x in Israël geweest, waarvan ook de gemeentereis in 1994.
    Het blijft indrukwekkend, sommige bezienswaardigheden zijn een toeristische plek geworden maar de velden van Efratha, de woestijn en het meer van Tiberias zijn toch gewoon zoals ze in de tijd van Christus ook waren. De ervaring dat het gaat waaien midden op het meer, geweldig.
    Heel veel plezier allemaal en allemaal weer in goede gezondheid terug.

• 12 April 2016 - 16:32

Peter:

Hallo luitjes,
    En was nog donker he bij jullie vertrek vanmorgen.
    Maar was de heenreis voorspoedig verlopen.
    Wij hebben prachtig weer nu.
    Veel plezeier

• 12 April 2016 - 17:28

Corry:

Ik hoop dat het net zo'n mooie reis wordt als in 1994 (?). Ik heb toen heel erg genoten. Ben een beetje jaloers nu.... Veel plezier allemaal!

• 12 April 2016 - 19:41

Seeske:

Dag lieve allemaal.
    Maak er een gezellige tijd van . Geniet van de mooie dingen die jullie zullen zien.